elle o nofesoj <3



ingen uppdatering på ett tag nu:/
vi börjar väl i torsdags då:)
skolan först, sen hem och keka snabbt, springa till bussen o sen träna
träningen gick rätt bra, har gjort om programmet lite nu:)
sen hem och sova


gullungen på bilden!
fredag, sovmorgon först, sen var det engelska, jag och fanny äger på o göra dialoger
speciellt på engelska, hepp!
how could you?
haha aja, det va lite kul sådär.
sen var det matte, fick reda på proven som inte gick super precis:)
efter det biologiprov:/ gick jättedåligt, onödig fakta
sen tog ja o elle bussen hem , snackade en del, lagade omelett och kollade på nån film:D
tog en promenad emd elsa och sen var det nästan o springa ner till bussen.
vi traskade till henne och sedan drog vi till ica där mötesplatsen verkar vara
träffade först på issa (som åkte till thai idag:@ ) och lina, så stog vi och snackade med dom en stund, sen kom kajsa med joel,adam o nån mer. snackade med dom en stund, sen gick vi in och köpte HulaHula och hallonsoda(L)
träffade felicia och jessica och massa mer som vi stog o snackade med en stund, sen drog vi hem igen
åt våran hulahula och drack hallonsodan, tillsammans med rostad julvört med skinka<3
underbart!
satt uppe och höll på till 2 sen fick vi nog och hoppade i säng:)

i morse vaknade jag av att elle höll på me nåt:P
hahah, o så gjorde vi oss iordning o sen fick vi springa till bussen igeen, träffade linn på sjöbo o sen kollade vi på bua:)
massor med folk man känner där:o
var där till halv 4 typ, sen bussen hem, fick springa till den med -.-
hem till elle igen och snacka, hennes säng är mjuk(L)
kekade lite o sen stack jag hem. kollade på melodifestivalen och nu ska jag snart lägga mig igen, svintrött och ont i huvudet....
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0