fredag o dumheter på gång

gårdagen-
upp tidigt, göra sig iordning
sätta sig i bilen i 2 timmar till halmstad...
när vi kommer dit skulle vi egentligen äta med farmor&farfar
men dom fick åka upp till akuten med farmor istället
så vi åt själva, nån kebabtallrik som sööög.
aja, sen åkte vi till Regnbågen o köpte farmors älsklingskakor
efter det drog vi till stranden i steninge o släppte elza lite i snön
sen hem till f-f o fikade, snackade med dom en stund, sedan åt vi och åkte hem vid halv 9
satt i bilen o lyssnade musik, uschhhhhhhhhhh säger jag bara
fan va smutsigt livet ska vara
aja, när vi kom hem somnade jag i soffan.

nu idag sov jag länge, sen städade jag och nu ska jag väl försöka hitta på något, hur bra det kommer gå vet jag inte....
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0