bilden talar

vet du en sak stina?
du har ett smutsigt liv.

ni i "grannbyn" är underbara<3
tack föratt ni finns.

veckan har varit dålig/bra-ingenting är rätt
tisdag-skolan,sen bad med elle , efter det hallen
onsdag-skola,hem o plugga
torsdag-skola,hem,snacka med jossan,stan o köpa kläder,träna
fredag-skolan var rätt okej, hem o sova, göra sig iordning för bbn
var väl rätt okej men jag trodde inte det om er tjejer.
när jag kom hem vid 1 satt jag uppe o kollade film o tårarna bara rann
vid 3 försökte jag sova vilket inte gick.

lördag- sov till 1, duscha av mig allt äckligt, keka, dra till jossan o company
va i hallen,träffade elle o fanny, stack hem o snackade o åt. kollade på gamla filmer bla Rosa the movie.
mysig kväll med millie,jossan,lilli,vickan o fanny<3

dagens låt: erik saade-manboy

Kommentarer
Postat av: Ellinor ;)

stina, love you! (L)

2010-02-15 @ 13:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0