sis♥

till dig syster

jag saknar det vi en gång hade, sommaren då allt var perfekt
när livet lekte, jag tror det var din förtjänst
när vi kunde skratta,gråta,se chansen försvinna,se chansen framför oss,men inte ta den för att vara rädda för att mista det vi hade
jag vill ha tillbaka den glädjen
den lyckan, så jävla underbar.
när vi satt häromdagen och snackade känndes det som om vi inte ens hann snacka
om halva delen vi egentligen behövde
men det kändes ändå otroligt bra.
att då se dig gråta, men själv inte få fram ett piss
då förstod jag, båda saknar det och det kommer komma tillbaka
vi båda vill det?
det kommer, ska kanske bara vänta på det rätta tillfället

Du betyder så sjukt mycket jess♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0