lååångt inlägg



hittade ingen bättre bild,
det har inte funkat o lägga in nu på ett tag
men här kommer det
i söndags bakade jag och mamma bullar, tog heela dagen
sen gjorde jag mig iordning och sängen nästa

måndag:skolan, började klockan 9,hade no
tråååkigt, sedan hade vi svenska, också sjukt tråkigt
lunch,egentligen idrott, men nu är alla hallar stängda pågrund av dethär jobbiga vädret
undrar ju om vi faktist kommer se grönt gräs igen?
men iallafall, så vi hade teori, massage!
sen tyska, ingen kommentar...
efter det so
sen hem till jossan och snacka lite, stack till ica och köpte ägg till våran rulltårta
vi inte hann klart med innan jag skulle hem

idag: skolan, rätt okej, mycket flumm!
-fan vad jag är skillad!
-oj....
hhaha
hade inställd matte så ja,elle,jess o fanny satt och väntade i skolan
sen träffade jag CK och elina så då snackade jag med dom en stund
sedan stack jag till bussen och hem till mormor för att hämta min söta vovve
nu sitter jag här och har nyss torkar upp allt elza spydde upp efter bilfärden i baksätet:/
usch säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0