ja o elskling<3



saknar sommaren sjukt mycket, underbara sommar<3

igår hann jag faktist inte med bloggen, eller rättaresagt, jag orkade inte.
först skjutsade mor in mig till stan där jag träffade jossan o lilli :)
vi gick omkring lite och sedan mötte vi vixen vid rese ;)
så körde hennes mamma oss till lazercity, träffade fanny utanför och snackade
lite med dom där inne och fixade en tid :P
sen kom amanda , millie och bella
sen vare bara o börja, vi fick köra mot småbarn och jag som aldrig hade kört det var kanske lite aggro....
dom var assmå ju?
-sluta skjut era jävlar!
hehe (a)
aah, väggarna syns inte heller så bra där inne. jag och lilli var inte så duktiga på o se skillnaden ;o
o bella bara skrattar åt mig -.-
aja, det var roligt :d
efter det var det piggelindags (y)
gick till bussen sen , o vägen till jossan måste blivit längre?
snökrig med jossan,lilli o vixen vare .svär påatt filmen kommer komma upp på youtube!
kollade på american pie för fjärde gången hos josse,sen lite flumm osådär
vid halv 8 kom pappa o hämtade mig, sen somnade jag i soffan efter allt :)
tack för dagen tjejer!

idag

vaknade vid halv 11, o sen stack jag ut o skottade med elza.
in en stund o duscha henne, sen bar det av ner till morfar o skotta på taket nere vid affär´n
det var asläskigt, svär på min bror.
tog oss ca 2 timmar
jaja, sen handlade vi
har suttit och kollat på någon film ända tills nu
o så ska kanske ida komma nu:D

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0