den stora frågan?

sitter just nu o undrar om jag bara skriver för mig själv på denna bloggen?
känns lite så :/


-dark feelings coming over me and I don´t know if I can see the future whitout you by my side

my love is shining like the moon and the sun

thats beacuse you are my star and i love you

the sky feeling so high , i´ll will never wake up from this dream before i die

then i looking to youre deep blue eyes and i know that you my princess,my queen and my empress

and you´ll always be my best friend

I will never let you gonna know that you my number one-girl-

låten är så jäkla underbar!
svår o hitta, men fråga om ni skulle vilja ha den!

nu är det snart gonatt för min del, ska antagligen upp tidigt imorgon, hälsa på farmor o farfar:)
fast egentligen vill jag ju vara hemma med ellie:(
jaja, hittar säkert på en lösning på detdär:P

puss&gonatt!<3

Kommentarer
Postat av: Millie

sv: jag gjorde det i photoshape :)<33

2010-02-18 @ 16:42:38
URL: http://millielindeblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0