yo måndag(y'



hejhej psykbild:D

skolan idag,rätt gött,orgentering,ja vi äger
hittade 7 av 8 kontroller idag iallafall(y)
nikela älskar äpplen och fanny har aldrig haft så kul,i promise:P
mikkonen är fan läskig på riktigt!
hade nån bussbrands övning,all rök ,serriöst,man såg ingenting:o
aja efter skolan drog jag och jossan hem till vickan,lagade godaste maten(y'
hennes morfar är expert på att skrämmas;o
sen gjorde vi oss iordning och skulle ta kort när bella,millie och amanda står utanför fönstret och skrämms så in i helvete,vi är lättskrämmda,we know!
så vi följde med dom ut och hade jävligt skoj,"dethär är ju fan  som i det brinner!"
haha,sen fick jag gå hem
och allt detta förstörde min hals!
när jag kom hem hade dom hämtat hem pappa
så vi åt och sen fick jag äntligen sova(k)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0