yeyeye(a)

jag lever bara så alla vet:D
har bara inte hunnit med bloggen:)





veckan har varit rätt bra tror jag,mycket regn men men....
när ska det annars komma?;o
varit i stan med jäss ngr dagar
stannat i sandared andra dagar, och ibland bara hem;)
igår(fredag) stannde alla coolingar och käkade pizza
sen drog jag och jäss in till stan och cpade loss
på bussen hem åkte vi förbi nån jävla trafikolycka och det var nån kärring som hade blivit påkörd elr nåt
när vi satt i bussen så låg hon precis neranför med:s
hem och käkade paj,och typ chillade hela dagen
sen drog vi hem till mig och fixade lite saker,gick ner till ladan och köpte godis,alwayyyyyyys:D
i die regen,tyska;P
kollade på "män som hatar kvinnor" -sjukt bra,rekomenderar!
sen somnade vi,typ gråtandes båda två.











bara föratt jäss gillar att dra ut magen;)
vaknade hos jessica
åt frukost samtidigt som erik åt lunch(Y)
sen följde hon mej hem och jag åkte nånstans
nu sitter jag här och har ingenting att göra:(
ska kanske dra ner till i-gården och kolla på sverigematchen sen:D

Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

Snygga brudar!<3

2009-09-05 @ 18:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0