fredaggg;*




hehe gammal bild:D
idag,skolan i typ 2 timmar,sovmorgon till halv 10
slutade 20 över 12^^
sen hem till jossan ngr minuter,sen tog vi bussen till stan
marknaden(Y)
var asmånga så jag orkar inte säga vad alla hette
men det var grymt kul iallafall.
amanda har skills på att spruta grejjs på tanter:o:D
och också på fjåååårtizar:D
fanny håll serriöst på att kissa ner sig,jag trodde hon skulle dö;o
aah min fynd idag:spetstrosor(Y)
träffade nya fina små flickor hela tiden som bara hängde på
så det var gött,sen drog jag hem och så mötte jessica upp mig
gick till i-gården och kollade sjömarken-norrby
och dom jävla norrbyäcklena vann:(
fast jag fick visa mina skills på fotboll:D
dom är bäst faktist
jag sätte rondat flickis salto igår btw!!!!!!!!!:D:D::D:D:DD:
överlycklig!
aja sen har hela kvällen gått åt att snacka med simon och jess(L)
och nu hade jag tänkt o sova,imorrn blir det nån grejj med massa familjer;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0