hejhej





taggga till jullovet säger jag bara,
för då ska Cornelia och antagligen Meja komma:D

idag vaknade jag vid halv 1
upp och bara äta sen var det träning på g
gick rätt segt i början med sen gick det på bra
fast typ ingen tränade,elr jo dom som inte var oss
vi typ stog och stretchade.
måste bli vig:s
sedan hade vi fristående i 1 o 30
fast vi körde typ rondat flickis/hjulning spagatflickis
omg sen var jag skit trött och höll på att somna i soffan.
har tjatat till mig mitt barnbidrag med(y)
elr så mycket tjat var det väl inte men.

igår hade jag och jessica och alla andra skit kul,
skateboard ska jag nog börja satsa på;D
vi äger fett.
dagens låt-wonderful life my queen and ambrees(LLLLLLLLLLLL)
men nu ska jag sova för simon vill det;)

kyss&smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0