fredag,lördag,söndag



oh my love...

idag skriver jag om imorrn och igår(y'

fredag:
skolan,sovmorgon till halv 10
slutade 20 över 12
hade skolfoto IGEN?!
bara föratt vi alla var så fula så vi fick ta om(a)
efter skolan hem och vettefan
sen kom jessica,elr hur var det nu
nej jag kom till henne(i)
fast sen...
äh jag vet inte,skit i det
jo justä,vi visade våra skills på skateboarden!
jag klarade hela backen ner,det kittlas som fan under fötterna(i)
ah sen massa hit och dit
sen var det tjejkväll hos elin typ
mysigt(L)
sen hem , då jävlar var det systemkamera på G!:D:D
ah så nu har vi en ännu bättre kamera!:D

lördag: vaknade för tidigt:/
men det rullade härifrån vid halv 8,ner till nånstan i ingenstans:o
typ vid gränna elr nåt iallafall ")
sen fick vi våran elzaaaaaaaaaaa:):):)
sjukt fin är hon ;P
och sen åte vi hem och har inte gjort så mycket mer faktist....

söndag: ska gå upp tidigt,antagligen ut och gå med hunden halv 6 imorrn bitti-.-
nejmen ah...
sen blir det av till vgb,till kusinerna som 3 av dom har fyllt år
då blir det att fira dom,det roligaste är att dom vet inte att vi har fått elza:S
okej inte kul....

jag är trött nu,öhm...

godnatt typ









sista bilden är stenserriös:D


de saknade idag: Cornelia och Meja
de älskade idag: Jessica och mååååånga mer
de hatade idag: Hmm..... alla fattar(Y''

godnatt
(v'

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0