fuck vädret



skolfotot har kommit!

inte världens finste.


idag:
vaknade jävligt tidigt och trodde jag var hemma
tyckte det var assjönt,trodde jag hörde mamma
men sen helt jävla plötsligt hör jag jessica i bakrunden
fan!
jag är hos jessica,det var inte mamma utan sussie som snackade.
hahaha
åt lite sen drog jag för jessica skulle på zonträning elr nåt
kom hem och halvsov i soffan med elsa i knäet
sen tog jag en vaarm dusch
med tanke på hur jag hade frysit under natten och kvällen så var det sjukt skönt
jag tror jag var väldigt trött igår förresten
för när vi kollade på film somnade jag på 2 sek
sen när vi skulle gå och lägga oss började jag snacka med sussie
: godmorgon!

haha.

nu sitter jag här och ska snart åka in och sälja rosa bandet i storknallen
inte världens roligaste men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0