fuck life

mitt liv kommer rinna iväg om jag inte gör nåt åt det nu
jag måste vända alltihop
ingen får någonsin tro att jag ger dom dissen pågrund av dethär
ni vet antagligen hur jag är

jag vill bara skita i allt
nästan allt...
ibland får man tanken
man klarar sig bättre utan föräldrar
det gör jag just nu
att känna att man inte måste vara hemma då
och göra det då
utan bara få vara ifred

skita i bråk
man umgås med dom man gillar att umgås med,annars finns det ingen mening

just nu är det mesta skit
tre personer förstår mig
och det är jag sjukt glad över
och det finns ingen jag älskar mer än er
ni har funnits där
på sidan om allt hela tiden,har kanske tillochmed varit med
fått den iskalla känslan han ger mig
den rädda tjejen kommer fram
snart ligger hon i graven
hon ska inte få komma fram mer,aldrig mera ska jag låta henne komma fram.
jag är ingen feg tjej.Rädd-jovisst,det blir alla.
men vem bryr sig? ah,inte är det jag iallafall
självförsvar finns det något som heter.tjejen-den rädda tjejen vågar inte göra någt självförsvar
hon bara står där och går med på alltihop.
man kan inte alltid vara snäll.man kan inte alltid vara lydig
hur ska vi då kunna lära oss av våra misstag,vi ungdomar?
hur ska vi klara oss in real life?
hur fan lär man sig att säga ifrån...?
det är problemet med stina.
hon vågade säga ifrån som liten,sen blev det hårdare
slag och höga toner
fick henne att backa,
efter att jag fick kontakt med min bästa vän igen märkte jag att det var hon som gav mig styrkan att få mig på fötterna,stå på marken .
det var åren emellan,jag var feg.
tack till underbaraste jessica bengtsson,jag älskar dig så jävla mycket.
simon bergman och cornelia zanders har också varit till stor hjälp dessa veckorna
ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: carro

hej Stinis :)

Jag vet inte exakt vad det är du menar men det du skiver och kan bara försöka förstå vad det handlar om. Men du, du måste låta dig själv vara rädd, måste låta dig själv att känna dig liten. för det är bara mänskligt va, och det är inget fel med det. Glöm bara inte bort att du är bra som du är - och det är aldrig värt att ändra på sig för någon annans skull. vet att du har massvis men vänner, men om du vill prata med mig ändå så är det vara höra av sig, skicka ett mejl, msn eller vad som hellst. Ha det så bra det går, kramis. :)

2009-10-12 @ 12:21:02
URL: http://kattazi.blogspot.com
Postat av: cornelia

du är bäst!

<33333

2009-10-20 @ 21:37:28
URL: http://ccorneliazanders.blogg.se/
Postat av: jessica

jag älskar dig fortfarande lika mycket, det vet du.

även ifall vi inte är så bra kompisar längre. så är du den jag vet jag kan snacka med om allt.. kommer alltid finnas där för dig, bara att ringa eller snacka, göra vad som helst!

jag älskar dig, och kommer alltid göra!

2009-10-28 @ 21:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0