hejkärlekjagälskardig



det går inte o beskriva med ord
det går inte o beskriva med text
det går inte o beskriva med blickar
men det går o beskriva med kärlek

fan, ni är mitt allt.

ESIJ (L)

det finns inget hellre jag vill än o
återuppleva den känslan jag gjorde igår tillsammans med er.
och vi gjorde det tillsammans, hur ont det än gjorde, och hur glada vi än blev
vi gjorde det tillsammans.


lördag: vaknade upp och snackade med ida, vi fick springa till jess.
inte så lyckat,men vi tappade inte hoppet.

drog hem hit och deletade allt,så typsikt.
sen t ida, då kom jess och då drog ja o hon ut o snackade.
sen hem t henne, snackde med folk och musiiik(L)
drog ut t ida igen o där va elin.
men fick dra igen t mig o laga mat
åt o drog t ida igen, ut och sedan snacka en massa.
hem t jess, höög musik och kortleken:D
träffade simon och rickard 2 sek.
in och sedan sticka igen,
upp t mig, ner t ladan och där hände mycket.
tack tjejer. ni betyder allt<3


livet är härligt bara man njuter av nuet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0