...

måndag,
sovmorgon,lika trött som vanligt.
skolan,dryg.
hem till jossan,flumm
träning,flumm
när jag kommer hem inser jag hur jag leker med mig själv, jag är arg och ledsen inuti.
men utanpå fortsätter jag vara happyface och låtsas skita i alla problem.
jag försöker,det gör jag.
men hur ofta lyckas man?
man faller ofta ihop och orkar inte mer.
en sak är säker, det blir alltid bra.
men alla bryter ihop på en och samma gång.
allt händer samtidigt, jag skiter i mig själv,
men jag vill att alla andra mår bra
varför behandlas vi såhär?
jo,för folk har inget vett.
en del är så jävla självupptagna,skiter i hur andra mår,hur dom känner osv.
tänk er för era jävla fittor,tänk på hur ni beter er.
hur folk ser på er och inte bara sitta där,gör något åt er själva istället!
sluta klaga på alla andra.bete er som normalt folk för i helvete.

tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0