teeeltning med tha bruuuders")



tjenatjena;)
igår: vaknade seeent då ringde tha tältmänniskor och undrade om jag vill med ner o keka pizza
klart!(Y)
så vi drog väl ner och typ körde nån sms grejj:D
aja sen drog vi ner och "kollade" när killarna skulle bada,gick ju bra när jag försökte få i adam jao!(Y)
nejjj
sen drog vi o bada hos jess i poolen:D
sen drog ja o ida hem t mej och jess skulle måla,hon är bäst på det!(Y)
sen kom elin älsk!:D
då drog vi ner till jess o bada igen;)
haha våra porrställningar och min dans under vattnet är så jävla bra!!!!X)
sen hem till mej och göra iordning
sen tog vi mammas cykel och alla 3 satt på den:D
gick så jävla bra med typ punka på bakhjulet med
sen kom det en polis,fattar ni hur rädd jag blev elr???
aja sen hem o äta och kolla peter pan:D
häjj jag heter peter pan,han är så jäääävla snygg??:O
sen snack o massa i teeeltet;)
gwoet!

idag:vaknade halv 12:F
sen äta och sen drog dom typ så nu sitter jag här,har inget o göra-.-

äd/stööön:D

Kommentarer
Postat av: amanda bergholm:D

the hetaste=D<3333

2009-07-06 @ 23:10:02
URL: http://claraamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0