sövall-greta/grebb-e-stad:D

ojj,ojj, ojj

alla har saknat mej jag vet;)
nejj men ah har varit borta i ngr dagar nu


ska åka imorrn igen i think:D
då blir det cocco vafan;)

har köpt mej ett par sånna konstiga glasögon med ränder i:D:D:D
och ett par jeanstights o en rosa scarvs:)
jag är röd som en tomat i mitt ansikte om nån skulle bry sej:D


åh det är så jävla gött på sövall,alla hänger och ah!!!!!!!!!!:)
stönstön pådet;)


nästa vecka,elr veckan efter det kanske det är?:o

t
aja då ska nog elin följa med jess upp till hambörjesund
och sen ska vi nog träffas och ah")
dagarna denna veckan har väl vart bra,greta med meja
               <----känner på mej att bilden är jävligt snygg;)
och ah men nu måste jag dra så ha´t:D
(v'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0