tisdag 1/12-09 19:45

hejsan,
 
idag vaknade jag med huvudvärk och ingen lust alls o gå till skolan
när jag kom ner satte jag mig vid tv:n och kollade på julkalendern:D
haha,jättedålig(n)
sen stack ja till skolan.
målupp med pepparkakor(L)
och flumm, stacka iväg o höll på
no-vattendriven bil elle nåt cp som stack iväg
idrott med e klassen
tråkigt, mycket roligare när det bara är klassen:D
hehe, matteprovet sög så jävla hårt.
pinsamt...
men han bryr sig inte:P
efter skolan drog ja o fanny till badet och kollade på alla deare
sen kom mor, och vi åkte hem lite snabbt.
jag fotade lite,sen drog vi igen.
varvhult nästa,klippte mig.
skullegjort slingor och fyllt i utväxten
men hon hann inte, så det fick bli bara utväxten och klipp
det blev kort tycker jag.
nu sitter jag hemma och äter Tubble Gum (L)




en liten bild från gårdagens träning tänkte jag också lägga upp:d
bara föratt vi är snygga i dräkterna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0