värnersborg läger




hahah fokus på anna där;)
bilden är från våran så kallade arobixuppvärmning
 en hel fucked timma:o
men vi hedrade bara michael jacksson:D

fredag: när vi kom upp så har vi inga nycklar-.-
så nån ringen nån så vi kommer in,
packar upp,äter pizza    nyttiga som vi är
tränar,no control är det ända jag kan säga
men körde på oavbrutet ändå:D
sätte dubbelvolt och dom vanliga grunderna
sen somnade vi i gropen,

lördag:vaknade med anna på mig(Y)
nersjunken i en svettig grop ,mh mysigt!
frukost kl 8?;o
började träna vid 9 kanske
sätte handvolt-volt,rondat salto
rondat flickis och flickisflickis
på friståendegolv.
jävligt gött att köra på det:D
sen körde vi stå på händer,hoppa ner i trampett och sen salto
sätte det själv på första försöket(Y)
pegasus-sög som fan,trampett-okej,tumbling-rättså okej:)
körde rondat sträck-halvskruv på nån lång studsgrej med:D
på kvällen sätte jag,anna,amanda,millie,vickan,evve,alma och wilma oss i bastun och chillade
från 9 till 00:30 haha
sen ut och lägga sig i gropen igen,med chips och godis och allt vad det var
snackade och drack monster och käkade oss feta
somnade kanske vid 3

söndag: vaknade med FELICE över mig denna gången
var hela jävla slutkörd när ina den jäveln kommer och
plingar i nån jävla klocka ovanför mig:(
ingen kunde röra sig så vi tränade ingenting idag,för vi är lata.

ett lyckat läger iallafall:D

Kommentarer
Postat av: annapanna

snyggast bild (Y)

2009-09-08 @ 21:45:07
URL: http://annaahillinge.blogg.se/
Postat av: annapanna

snyggast bild (Y)

2009-09-08 @ 21:45:26
URL: http://annaahillinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0