skolan,-.ett högre trappsteg:D

oj jag snubblade?:o
den var fan värt ett runk!
ey,igår började skolan,chill som fan:D
våra lärare.....så grymmt bäst är  dom!
efter skolan hade jag nåt möte med min
mentor sen tog jag,anna,vickan och jossan bussen i t stan
drog dirr till donken och köpte cheesbörgare,
och gurkorna ska vara på väggarna jag lovar;)
lite senare stack vickan
då drog vi till maxi och träffade harun och oscar;P
hängde med dom lite,sen drog anna,
och ah då kom jossans mamma och gav oss money till mat:D:D
gick till donken igen och köpte på oss e jävla massa saker:D
hem och sova efter det:D

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: tack stina !!! du är finare <33333=D

2009-08-20 @ 20:46:59
URL: http://claraamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0